Het eerste diploma van Jasmijn

Hier ben ik, een trotse moeder, met het eerste diploma van mijn kind. Een zwemdiploma, om te laten zien dat zij een paar dingen kan, ook als het niet super veel is. Het belangrijkste: zij vindt water en zwemmen fantastisch!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Het eerste diploma van Jasmijn

  1. Simone & Max says:

    Ik weet niet of ik zo vroeg al een diploma had! Goed hoor! Ik vond zwemmen wel altijd heel leuk. Alleen naar de bodem van het zwembad duiken (voor diploma C geloof ik), vond ik niet leuk!

    Groeten,
    Simone

  2. Sophie says:

    wow, wat goed van jasmijn! dat heeft lila (nog) niet hoor… 🙂 gefeliciteerd!

Leave a Reply

